Δευτέρα, 24 Απριλίου 2017

Ξέρεις ποιος είμαι ΕΓΩ;

Ξέρεις ποιος είμαι ΕΓΩ;
Ε, λοιπόν, μεγάλε.... Δεν είσαι τίποτα... Είσαι ένα από τα επτά δισεκατομμύρια "τίποτα" που ζουν πάνω σ'αυτή τη μικρή κουκίδα που μόλις μπορείς να διακρίνεις στο μέσον της φωτογραφίας σε μια απόσταση 1,4 δισ χιλιομέτρων.
Το διαστημικό σκάφος Cassini κοίταξε κάποια στιγμή προς το εσωτερικό του Ηλιακού μας συστήματος και φωτογράφησε στις 12 Απριλίου τον μικρό μας πλανήτη ανάμεσα από τα δαχτυλίδια του Κρόνου.
Μια κουκίδα λοιπόν ο πλανήτης μας, ένα απειροελάχιστο "τίποτα" μέσα στο χάος...
Κι εμείς πάνω σ'αυτή την αχνή κουκίδα, να σκοτωνόμαστε, να σκυλιάζουμε, να δαγκώνουμε και να μη δίνουμε του διπλανού μισή σταγόνα νερό να ξεδιψάσει...
Έτσι, γιατί το χρώμα της πέτσας του είναι διαφορετικό απ'το δικό μας...
ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ???


Από το προφίλ στο fb του Δημόκριτου Τσουκάπα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.