Δευτέρα, 5 Ιουνίου 2017

Η συγγραφέας Μαρία Χασάπη - Σιδερά

Γεννήθηκα στην   Στρατονίκη της ορεινής Χαλκιδικής.  Κατάγομαι από την   Ιερισσό, μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη την αγαπημένη,  και ζω στην ακριτική Αξιούπολη του Κιλκίς.
Είμαι εκπαιδευτικός με ειδικότητα στη   διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας και με διδασκαλική πείρα 38 ετών. Μέχρι πρότινος διατηρούσα Κέντρο Ξένων Γλωσσών το οποίο διαχειρίζεται η κόρη μου μετά τη συνταξιοδότηση μου το 2012.
Ξεκίνησα να γράφω ποιήματα και πεζά από την εποχή των σπουδών μου στο Γυμνάσιο. Η πρώτη μου δημοσίευση ήταν στην εφημερίδα «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»  όταν ήμουν 17 ετών.  Συνέχισα και συνεχίζω με δημοσιεύσεις σε τοπικές εφημερίδες, το «Κύτταρο Ιερισσού» περιοδικό της ιδιαίτερης πατρίδας μου  και την εφημερίδα του κλαδικού οργάνου της εργασίας μου (PALSO).

Το καλοκαίρι του 2014 κυκλοφόρησε το πρώτο μου μυθιστόρημα από την ΔΥΑΣ Εκδοτική, με τίτλο «ΟΣΟ ΠΥΚΝΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΤΗΣ  ΑΓΑΠΗΣ» και τον επόμενο χρόνο κυκλοφόρησε η δεύτερη του έκδοση από τις εκδόσεις ΜΑΧΗΤΗΣ με τροποποιημένο τίτλο και διαφορετικό εξώφυλλο. Ο νέος τίτλος είναι και ο αρχικός που είχα δώσει, «Όσο πυκνά κι αν είν’ τα σύννεφα…»  
Το 2014 παρακολούθησα σεμινάρια δημιουργικής γραφής με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και συμμετείχα σε ομαδική έκδοση ανθολογίας  διηγημάτων από τις εκδόσεις ΕΝΔΥΜΙΩΝ.  Τον Φεβρουάριο του 2016 ολοκλήρωσα τον κύκλο σεμιναρίων του ίδιου Πανεπιστημίου με θέμα το παραμύθι, αποτέλεσμα του οποίου θα είναι η ομαδική έκδοση παραμυθιών στην οποία συμμετέχω.
Το 2016 το διήγημά μου με τίτλο «Κοτζά Τσινάρ» διακρίθηκε και συμπεριελήφθη στην έκδοση του οίκου i-write  με τίτλο «Κιλκίς- Ιστορίες του τόπου μας» και το ίδιο έτος πήρα έπαινο στον 35ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό διηγήματος με το διήγημα μου «Σε μιαν άλλη πατρίδα»  που διοργάνωσε η Πανελλήνια Ένωση  Λογοτεχνών, της οποία είμαι  μέλος.

Γραπτά μου μπορεί να βρει κανείς στο ιστολόγιο μου «ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ»
και στην ομάδα μου στο facebook
 Από το 2014 έχω παρουσιάσει το βιβλίο μου στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, στον τόπο διαμονής μου, σε φιλολογικά βραδινά στη Θεσσαλονίκη, στο ετήσιο συνέδριο του Συλλόγου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Β. Ελλάδας στο Μακεδονία Παλλάς και στα Βιβλιοπωλεία ΙΑΝΟΣ. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.